Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, April 27, 2011

bIla kITa mULa rASa tAk pENtINg


ntah la.. tiba2 terasa..

terasa bila kita mnta pertolongan tapi..
bukan orang tak nak tolong tapi tau yang ada bnda lain yang dia perlu urus kan..

ntah la.. cam mn aq boleh terasa bila orang buat macam tu..
tiba2 rasa kehilangan..
segala-galanya telah berubah..
dah tak macam dulu lagi..
rasa cam kita dah tak penting atau mungkin tak wujud langsung..

bila kita mula rasa tak penting..
kita akan terasa sangat kehilangan..
rasa segala-galanya dah tak macam dulu..

kehilangan seorang kawan yang sungguh ambil berat..
kawan tuk berkongsi segala-galanya..
btul la!! bila orang tu mula sayangkan seseorang dia akan mula lupakan orang sekelilingnya..
termasuk la kawannya sendiri semata-mata untuk menjaga hati pasangannya..
itukah yang dia rasa bila aq buat acuh tak acuh kat dia slama ni..
perasaan yang kini dah kn kembali ke aq..

dulu.. tiap kali kontek semuanya rasa gembira..
sekarang.. seolah2 dia tak sudi aq mengganggu nya..
dulu nk mnta tlg sesuatu senang jak..
walaupun ada bnda lain dia nkn buat dia akan tolong aq dulu..
pastikan aq dah ok baru  dia akan buat bnda lain..

skrg.. 
mmg dah jarang sangat dah tak macam tu.. kontek..
just lau ada penting..
tu pun sekejap..
dulu..
lau jarang ada msg yang dibiar senyap..
sekarang semuanya dah jadi perkara biasa..
dah tak ada rasa bersalah jika bnda tu berlaku..

sungguh!!
aq dah kehilangan seorang kawan yang telah ambil berat sangat sangatkat aq..
kadang2 aq terfikir..
adakah aq pernah melakukan sesuatu yang buatkan dia berubah?
seolah2 dia sengaja menjauhkan diri dari aq..
seperti aq pernah buat salah..

tapi apa?
apa aq pernah buat?
knapa mesti berubah?
kenapa tak tunggu abis sem jak baru semua ni berlaku?
sekurang-kurangnya aq tak terasa..
tak terasa kehilangan seperti ni..

awak..
apa salah saya?
napa mesti awak berubah?
awak tau tak kawan awak ni terasa?
awak..
saya dah kehilanga seorang kawan tuk dengar segala rintihan ni...
kehilangan kawan yang tau nada suara saya samaada ok ka x?
kawan yang sudi berkongsi segala-galanya..
kawan yang slalu buat saya gelak sampai sakit perut..
kawan yang sudi menyayikan lagu tuk saya..
satu satunya kawan laki yang pernah masak tuk saya sempena bday saya.
SUNGGUH SAYA RASA KEHILANGAN SEMUA TU!!

awak..
saya terasa awak!!
saya terasa awak buat macam ni..
dulunya awak lah menghapus air mata ni..
tapi ari ni..
air mata ni dari awak..
awak buat kawan awak sedih ngan perubahan awak..

awak..
saya rindukan kawan saya yang dulu..
kawan yang menjadi secret admirer saya..
walaupun awak tak pernah bagitau saya..
tapi saya tau orang tu adalah awak..

SAYA NAK KAWAN SAYA SEMULA!!!





`*•♥•r i n a (◕‿◕✿) e u r i n a..❤.•*´¨

 mulai saat ini, (skrg dah 2 saat)blog ni akan jadi tmpt aQ meluah.. 
so.. apa2 yg terlintas kat kpala aQ tym tu korg jan la pedulik ea.. aQ tgh sakit hati ka.. marah ka.. sedih ka.. happy ka.. klakar yg terconnect ka..syok sndiri ka.. jan la ambik aty ya.. 
 ~CERIALAH WAHAI CIK KUPU-KUPU~
(1616)

0 comments: